Karpiowy Janusz
  • Просмотров 3 489 057
MOJA NOWA ŻYCIÓWKA AMURA 27KG - ŁOWISKO GOSŁAWICE
🔥 GOSŁAWICE CZĘŚĆ 2 🔥
Zasiadka na łowisku Gosławice była dla mnie wyjątkowa ze względu na ilość ustanowionych przez nas nowych rekordów.
Podczas jednego wyjazdu udało mi się pobić swoje karpiowe oraz amurowe PB 🤯
W połowie naszego wyjazdu, udało nam się zlokalizować matecznik amurów i zaczęliśmy łowić je jeden po drugim, aż w końcu pośród średniej wielkości osobników pojawił się prawdziwy olbrzym, którego widzicie na miniaturce tego filmu - Ponad 27 kilogramów azjatyckiego szczęścia 🔥🐴🤯
W kolejne popołudnie złowiliśmy kolejnego potężnego azjatę o wadze 24kg.
Zdecydowałem się wypłynąć po niego łodzią i była to prawdziwa "walka na śmierć i życie" - albo on albo ja 😃
Na szczęście finalnie udało ...
Просмотров: 37 764

Видео

WIELKI POWRÓT NA GOSŁAWICE - NOWE PB MARTYNY! 🐟😍
Просмотров 41 тыс.Месяц назад
🔥 POWRÓT NA GOSŁAWICE 🔥 Wspólnie z Martyną wpadliśmy na spontaniczny pomysł by ponownie spróbować swoich sił na Łowisku Gosławice. W związku z tym, że wyjazd zaplanowany był z zaledwie miesięcznym wyprzedzeniem, pozostało dostępnych tylko kilka stanowisk w tym nie chciana i nie lubiana przez karpiarzy 10-tka, na którą finalnie się zdecydowaliśmy 😉 Cel na tą zasiadkę był ściśle określony - ZŁOWI...
WYPRAWA NA CZESKIE KARPIE - ŁOWISKO KATLOV 4X20+🇨🇿
Просмотров 55 тыс.3 месяца назад
Ostatnią zasiadkę spędziliśmy w Czechach na Łowisku Katlov 🇨🇿 Był to grupowy wyjazd organizowany przez Bookingfish, który spędziliśmy w towarzystwie kilkunastu polskich ekip 🇵🇱🎣 W drodze losowania przypadło nam jedno z lepszych stanowisk na całej wodzie - numer 10. Bardzo się ucieszyliśmy, ponieważ mieliśmy dostęp do głębokiej wody, a co najważniejsze nie trzeba było się przeprawiać 😁🤭 Samo łow...
MROCZNA STRONA WĘDKARSTWA KARPIOWEGO W POLSCE
Просмотров 97 тыс.4 месяца назад
Ze światem WĘDKARSTWA KARPIOWEGO jestem związany już od paru dobrych lat i dopiero po dłuższym czasie zacząłem zauważać wiele rzeczy, których na samym początku mojej drogi po prostu nie dostrzegałem. W tym krótkim materiale postaram się poruszyć kilka tematów tabu, o których raczej nie mówi się na głos w naszym wędkarskim świecie... KLIKNIJ W LINK I ZOSTAW SUBA👇 ▸bit.ly/3cOT5ng WPADNIJ NA MOJEG...
ZŁOWILIŚMY JEDNEGO Z WIĘKSZYCH KARPI NA ŁOWISKU KRĄŻNO
Просмотров 57 тыс.5 месяцев назад
LINK DO LETYSHOPS - letyshops.onelink.me/HKO3/ntsruzzw Druga część zasiadki na Łowisku Krążno była całkowicie pod dyktando Seby. Jego wędki odpaliły na dobre i zaczął łowić coraz większe ryb. Kolejnego dnia naszej wspólnej zasiadki, raczej nie spodziewaliśmy się żadnych brań , chodził nam po głowie plan aby uruchomić zigrigia, ale na naszą korzyść zagrał jeden ważny czynnik - WIATR 💨 Mieliśmy t...
LEGENDARNA ZASIADKA NA ŁOWISKU KRĄŻNO 3X20+🐟
Просмотров 52 тыс.6 месяцев назад
Długo planowania zasiadka na ŁOWISKU KRĄŻNO w końcu doszła do skutku... Na zaproszenie Sebastiana miałem okazję przeżyć swój "pierwszy raz" na tym zbiorniku, który nawiasem mówiąc na pewno zapamiętam na długo 😅 Już sam początek był dla mnie dużym zaskoczeniem. Pierwszy poranek i od razu zaczęła się jazda bez trzymanki. Regularne brania zaczęły się skoro świt i nasze kije jeździły naprzemiennie ...
WIELKA PRZEGRANA NA ZAWODACH KARPIOWYCH / JEZIORO MIŁOSZEWSKIE
Просмотров 43 тыс.7 месяцев назад
2 lata z rzędu udało nam się zwyciężyć Polską Bitwę Karpiową organizowaną na Jeziorze Miłoszewskim. Chcąc podtrzymać zwycięską passę postanowiliśmy wystartować również w tegorocznych zawodach i ponownie spróbować swoich sił. Po losowaniu byliśmy przeszczęśliwi, ponieważ udało nam się trafić jedno z topowych stanowisk na Miłoszewie, a dokładnie st. 33 A wiecie co jest w tym wszystkim najśmieszni...
JESIENNE DUŻE KARPIE Z RYBNIKA CZ.2 🍁
Просмотров 50 тыс.9 месяцев назад
CO TAK NAPRAWDĘ SKRYWA JEZIORO RYBNICKIE? Mam nadzieje, że na to pytanie odpowiem Wam właśnie tym filmem 😉 Podczas naszej jesiennej zasiadki udało nam się zlokalizować ryby na bardzo dalekim dystansie ok.500 metrów od naszego brzegu. Łowienie na takich odległościach wymaga doświadczenia oraz odpowiedniego sprzętowego przygotowania, a w związku z bardzo restrykcyjnym regulaminem na ER to zadanie...
WIELKI KARP Z RYBNIKA - MÓJ NOWY REKORD +25KG CZ.1
Просмотров 91 тыс.10 месяцев назад
OLBRZYMIE KARPIE Z RYBNICKIEGO MORZA 🌊 Uszczypnijcie mnie proszę, bo to chyba sen... Początek sezonu nie był dla mnie sprzyjający, ale to co zaserwował nam Rybnik jest po prostu nie do opisania. 🤯 Na samym początku wyjazdu udało nam się złowić karpia o masie 22,85 kg i na tamten moment było już naprawdę wspaniale. Okazało się jednak, że to nie koniec, ponieważ następnego poranka na swojej macie...
ŁOWISKO TUSZYNEK - JAK ŁOWIĆ KARPIE NA MULISTYM DNIE?
Просмотров 64 тыс.Год назад
Łowisko Tuszynek - spotkanie po latach... Mimo tego, że już w 2019r. mieliśmy przyjemność wędkowania na tym zbiorniku, to i tak musieliśmy poznać tę wodę na nowo by spróbować przechytrzyć przebiegłe karpie zamieszkujące muliste zakamarki tego akwenu. Okazało się, że to zadanie jest dużo trudniejsze do wykonania niż się spodziewaliśmy... W związku z tym, że lubię obalać pewne mity związane z węd...
KARPIOWE PIEKŁO - ZAWODY STAIRS 2 HELL / JEZIORO NOVOMLYNSKA
Просмотров 92 тыс.Год назад
Zawody karpiowe Stairs2Hell, które odbyły się na Jeziorze Novomlynska, to bez wątpienia najbardziej wymagająca zasiadka pod względem technicznym, która stanowiła dla nas porządną lekcję wędkarstwa karpiowego. Niespełna tydzień spędzony nad tą wielką, czeską zaporówką uświadomił nas, że przed nami jeszcze wiele pracy nim osiągniemy poziom profesjonalnych drużyn, z którym mieliśmy zaszczyt rywali...
KARPIOWE MISTRZOSTWA POLSKI / JEZIORO MIETKOWSKIE PCM 2022
Просмотров 163 тыс.Год назад
Łowienie na dużych zaporówkach bez wątpienia ma swój niepowtarzalny klimat. Nie zapominajmy jednak, że takie zasiadki wymagają od nas odpowiedniego przygotowania sprzętowego oraz fizycznego, zwłaszcza jeśli wędkujemy w zatopionym podwodnym lesie. Swoją przygodę na Polish Carp Masters rozpoczęliśmy od standardowej procedury czyli losowania stanowisk. Ze względu na fakt, że na Mietkowie był bardz...
ŁOWISKO JERZYN - NIESKOŃCZONA ILOŚĆ KARPIOWYCH BRAŃ / NADCHODZĄ ZMIANY...